ˆ

Roboty budowlane

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wymianę pokrycia dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Żaganiu przy ul. Nocznickiego – etap I.

Informacja ogłoszona dnia 2006-07-13 09:19:12 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
DYREKTOR
Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5
Ul. Nocznickiego
68-100 Żagań
Tel. (068) 377 33 75
Fax ( 068) 377 33 75
Ogłasza przetarg ograniczony o wartości poniżej 60.000 euro na „Wymianę pokrycia dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Żaganiu przy ul. Nocznickiego – etap I.
1. Tryb zamówienia: przetarg ograniczony o wartości poniżej 60.000 EURO
2. Przedmiot zamówienia:
„Wymiana pokrycia dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Żaganiu – etap I.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV 45261900-3
Zakres prac przewidzianych do wykonania w szczególności obejmuje:
3.1 wymiana pokrycia dachu w zakresie:
Zerwanie wszystkich warstw papy , ewentualna naprawa uszkodzonego podłoża i ułożenie papy termozgrzewalnej dwuwarstwowo z wywinięciem jej na murki ogniowe i ściany kominowe wysokości ok. 15 cm. Dla łagodnego połączenia ściany ogniomurka z powierzchnia dachową wstawić ścięte pasy styropiany tworząc odbój. Wywiniętą warstwę papy zakończyć pasem blachy z tytan cynku zamocowana w tynku i wywiniętą na papę tworząc okap. Wymienić należy wpusty dachowe, rury wywiewne i obróbki na murkach ogniowych. Przed rozpoczęciem prac należy zdemontować instalację odgromową, po wykonaniu nowego pokrycia odtworzyć ją przy użyciu elementów zdemontowanych.
* powierzchnia dachu – 546,04 m²,
* rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych pierwsza warstwa – 546,04 m ²
* Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych – następna warstwa 546,04 m²
* pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowo 557,55 m²
* pokrycie dachu papą termozgrzewalną – obróbki z papy nawierzchniowej 94,40 m²
* wywiezienie gruzu 8,00 m³
* utylizacja papy 8,00 m³
4.. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2006 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu, w tym odnoszących się do właściwości wykonawcy, wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2004r Nr 19, poz. 177 z późn. zm/
W niniejszym postępowaniu mogą brać udział na równych prawach osoby fizyczne i prawne, a także podmioty występujące wspólnie z krajów Członkowskich Unii Europejskiej. Wykonawcy zostaną uznani za spełniających warunki, jeżeli:
* posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
7.2 Zamawiający na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn.zm./ wyklucza wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7.3 złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami
7.4 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.
7.5 W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.6 Jeżeli oferta wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonania według formuły „ spełnia – nie spełnia” , ponadto: Zamawiający przyzna jeden punkt za każdą wykazaną robotę budowlaną spełniająca warunek doświadczenia zawodowego. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do złożenia ofert wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów za doświadczenie zawodowe.
9. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
9.1 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego wraz z :
a/ aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b/ oświadczeniem wykonawcy zgodnie z art. 22 ustawy i art. 24 Prawo zamówień publicznych , że jest: - uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. /zgodnie z załączonymi wzorami /
c/ wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. / zgodnie z załączonym wzorem/
d/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
e/ dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa 9.1a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia Żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym wykonawcy), należy do wniosku o dopuszczenie dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
10. Zamawiający wzywa wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
11. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie mniejszej niż 5 i nie większej niż 20.
12. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie ceny – 100 % Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaka po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Przy ocenie ofert punkty będą przyznawane według następujących zasad: Kryterium cena
              Cena oferowana minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------ 100 pkt x 100%
              Cena badanej oferty brutto
14. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie Zamawiającego , w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Żaganiu ul. Nocznickiego w terminie do 21 lipca 2006 roku do godz. 9ºº czasu miejscowego. Jeżeli wniosek jest składany za pośrednictwem poczty należy go zaadresować: Sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5, 68-100 Żagań ul. Nocznickiego. Koperta winna być opatrzona napisem” Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu –Wymiana pokrycia dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 , 68-100 Żagań ul. Nocznickiego. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
17. Otwarcie wniosków nastąpi w dniu 21 lipca 2006 roku o godz. 9¹º w siedzibie zamawiającego. Żagań, 12 lipca 2006 r

Załączniki

  • (DOC, 23 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-07-08 | Data wytworzenia informacji: 2011-07-08

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Fedorowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Franciszek Fedorowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-07-13 09:18:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-07-13 09:19:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-07-13 09:19:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3590 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony