ˆ

Roboty budowlane

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

BUDOWA CENTRUM SPORTU I REKREACJI W ŻAGANIU. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu do dnia 30 listopada 2005 r./WYNIK

Informacja ogłoszona dnia 2005-10-20 13:04:37 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza na podstawie art. 55 ust.1 pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2004 r. Nr 19,poz.177 z późn.zm/, zamówienie publiczne w trybie negocjacji z ogłoszeniem na wykonanie zadania pn.: ,,BUDOWA CENTRUM SPORTU I REKREACJI W ŻAGANIU,,. KOD CPV 45212225-9
I. Przedmiot zamówienia i zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje:
1. Budowę hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingami w Żaganiu przy ulicy Kochanowskiego /działka nr 1844/3, 1845/ obejmującą w szczególności:
- halę sportową o wymiarach boiska 44,9 x 27,7m przystosowaną do rozgrywania meczy piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki, odbywanie ćwiczeń gimnastycznych z możliwością organizowania w niej imprez o charakterze masowym. Hala sportowa przewidziana dla młodzieży ćwiczącej oraz ok. 400 widzów. Powierzchnia zabudowy - 2.082,1 m2, kubatura -23.101 m 3, wysokość hali- 13,54 m; zaplecze sanitarno-szatniowe, magazyny, zaplecze techniczne, drogi i parkingi dla samochodów osobowych i autokarów (przewidziano 84 miejsca parkingowe w tym: 6 miejsc dla niepełnosprawnych i 2 dla autokarów), przyłącza wodociągowe, sanitarne, energetyczne,
ogrodzenie terenu, zagospodarowanie terenu, instalacje centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, instalacje wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, wewnętrzne instalacje co. i c.w.u., węzeł ciepłowniczy, wewnętrzne instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacje zewnętrzne i wewnętrzne elektryczne i teleelektryczne wraz z wydzielonym zasilaniem urządzeń komputerowych, wyposażenie obiektu w sprzęt sportowy i przeciwpożarowy.
2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo- Budowlane ,,EKOBUD”s.c. Dmosin II nr 89 B, 95-061 Dmosin - Pracownia Projektowa ul. Więckowskiego 33, 90-734 ŁÓDŹ, określającym szczegółowy zakres robót.
3. Zakres obejmuje również :
- wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- zajęcie pasa drogowego na okres prowadzenia robót budowlanych.
- wykonanie badania stopnia zagęszczenia gruntu po robotach budowlanych
- sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej zakończonych robót.
II. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
IV. Termin realizacji zamówienia
Zamówienie należy zrealizować licząc od daty podpisania umowy w terminie do 30 września 2006roku.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w w niniejszym ogłoszeniu oraz w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. W niniejszym postępowaniu mogą brać udział na równych prawach osoby fizyczne i prawne, a także podmioty wstępujące wspólnie z Krajów Członkowskich Unii Europejskiej. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności /posiadanie przez kierującego budową uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie / przedłożenie wykazu
wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie- odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
– referencje. Wykonawca musi posiadać w przedmiotowym wykazie co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia
-zakresem, wartością i terminem wykonania/; oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /Wykonawca przedłoży wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały przedmiot zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca/;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia /przedłoży informację z Banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy do wysokości 4.000.000zł., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/;
- nie podlegawykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
VI. Informacje o oświadczeniach o dokumentach, jakie winien dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.Oświadczenie Wykonawcy, że jest:
- uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie w/w oświadczenia musi złożyć każdy Wykonawca.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W przypadku składania wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi złożyć każdy Wykonawca.
3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
- posiadanie przez Kierownika budowy uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
- zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego /oddziału Izby Inżynierów Budownictwa/ potwierdzające przynależność do Izby na dzień składania wniosku lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do izby.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy /wykluczenie z postępowania / i w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy /czyny zabronione pod groźbą kary/, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokument musi złoży każdy Wykonawca.
5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi złożyć każdy Wykonawca.
6. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie.
7.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca.
8. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
9.Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /referencje/.
10.Wykonawca musi - pod rygorem nie dopuszczenia do udziału w negocjacjach w ogłoszeniem – wykazać się realizacją, jako Wykonawca bezpośredni co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia, w tym z zakresem robót, ich wartością i terminem wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie takiej roboty z należytą starannością /referencje/.
11. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym bilansie albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
12. Informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy - w wysokości 4.000 000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku.
13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
14. Oświadczenie Wykonawcy, że przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wszelkie materiały, dostawy i usługi dostarczane w jego ramach będą pochodziły z Krajów Członkowskich Unii Europejskiej, oraz że Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia świadectw pochodzenia na towary dostarczone w ramach umowy.
15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.2,4,5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 15 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
17. Żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
18. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów czy oświadczeń spowoduje nie dopuszczenie Wykonawcy do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem.
VII. Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w negocjacjach.
1. Zamawiający zaprosi do udziału w negocjacjach Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie mniejszej niż 5.
2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do udziału w negocjacjach Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunków.
3. Jeżeli liczba Wykonawców jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do negocjacji wszystkich Wykonawców którzy spełniają warunki.
VIII. Wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 80.000,00 PLN.
2. Termin wniesienia wadium zostanie wskazany w zaproszeniu do składania ofert.
IX. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie ceny - 100 %.
2.Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta  proponująca najniższą cenę /brutto/ za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty będą przeliczane wg wzoru

Cena najniższa
C = ------------------------------- x 100 %
Cena oferty badanej

X. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamkniętą kopertę zawierającą wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 30 listopada 2005 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być
oznaczona ,,Budowa Centrum Sportu i Rekreacji w Żaganiu", oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem Wykonawca składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

ZP-341-44-2005
Protokół postępowania o udzielenie zamówienia w trybie negocjacji z ogłoszeniem o wartości zamówienia powyżej 60 000euro.
CZĘŚĆ OGÓLNA
1. Zamawiający:
Gmina Żagań o statusie miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań
REGON: 00010000526794 NIP:924-10-00-673
Telefon: 068 477-10-40 faks: 068 477-10-17
e-mail:
2. Przedmiot zamówienia : BUDOWA CENTRUM SPORTU I REKREACJI W ŻAGANIU.
3. Tryb postępowania :
Postępowanie prowadzono w trybie negocjacji z ogłoszeniem na podstawie art.55 ust.1 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Otwarcie ofert :
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 25 stycznia 2006 r. o godzinie 14.10 w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań. Do upływu terminu składania ofert złożono 4 oferty.
5. Oferta najkorzystniejsza
Na podstawie streszczenia oceny i porównania złożonych ofert wybrano ofertę: nr 4, złożoną przez : Konsorcjum Firm: Przedsiębiorstwo Budowlane „JANBUD”
Sp. z o.o. i Przedsiębiorstwo Budowlane „JANBUD” Jan Kordeusz, ul. Okrzei 104, 68-200 Żary.
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę, za najniższą cenę ryczałtową– o wartości brutto 7.313.900,00PLN. Oferta spełnia wymogi określone w SIWZ oraz w przepisach Prawa zamówień publicznych, otrzymała największą liczbę punktów.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-10-20 12:55:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-10-20 13:04:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-10-20 13:04:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3868 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony