ˆ

Usługi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich. /Wynik

Informacja ogłoszona dnia 2006-08-02 08:53:06 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 60.000 EURO

Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Pstrowskiego 3
68-100 Żagań
tel./fax (068) 478-14-54/55

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie usługi pn. „Przygotowywanie
i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich”.

I. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 4 lub za pośrednictwem poczty.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Przedmiot zamówienia i zakres usługi przewidzianej do wykonania:
Przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich – 60 osób (miesięcznie) – w okresie: 04.09.2006r. – 30.06.2007r.

CPV – 555321000-6
Zakres usługi w szczególności obejmuje:
• przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych przez 5 dni
w tygodniu sporządzanych z zachowaniem zasad żywienia dzieci
i młodzieży oraz obowiązujących norm sanitarnych,
• łatwe dotarcie uczniów korzystających z obiadów do miejsca jego spożycia (lokal na terenia miasta Żagań).

Usługę należy wykonać zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji:
Rozpoczęcie – 04.09.2006r.
Zakończenie – 30.06.2007r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177
z późniejszymi zmianami). Każdy wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia
i dokumenty:
• oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych,
• oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art. 24
ust. 1, 2,
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5. Zamawiający wzywa także w wyznaczonym prze siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania (spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego).
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia / nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM.
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:
ceny – 100%.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3, pok. Nr 19 do dnia 18.08.2006 r. do godz. 1000 czasu miejscowego.
Koperta powinna być oznaczona „Przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich” oraz winna być opatrzona
w nazwę, adres i nr telefonu Wykonawcy.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.08.2006 r. w siedzibie Zamawiającego
w pok. Nr 4 o godzinie 1010 czasu miejscowego.
X. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Żagań, dnia 28.07.2006 r.

Ogłoszenie o wyborze oferty

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 EURO


1. Zamawiajacy:
Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pstrowskiego 3, 68-100 Żagań
Regon 006087440 NIP 924-143-10-83
Telefon 0684781454/55 fax – 0684781454/55
e-mail

2. Przedmiot zamówienia:
„Przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich“.

3. Tryb postępowania:
Postępowanie prowadzono w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 i 39 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.

4. Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert odbyło się 18 sierpnia 2006 roku o godzinie 10:10 w Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Pstrowskiego 3. Do terminu upływu składania ofert złożono 1 ofertę.

5. Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu:
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 1 wykonawca.

6. Wykonawcy wykluczeni:
Z postępowania wykluczono 0 wykonawców.

7. Oferty odrzucone.
Odrzucono 0 ofert.

8. Oferta najkorzystniejsza
Wybrano ofertę złożoną przez: Restaurację „Tropik”, Henryk Wołyniec, ul. Rynek 8i9, 68-100 Żagań
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca przedstawił ważną ofertę niepodlegającą odrzuceniu. Cena oferty: 3,96 zł. brutto Oferta otrzymała maksymalna liczbę punktów.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Hałas
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Hałas
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-08-02 08:47:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-08-02 08:53:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-08-02 08:53:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3600 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony