ˆ

Usługi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Realizacja koncertów oraz imprezy plenerowej Dni Żagania "Jarmark Michała" pod względem artystycznym. Oferty do dnia 7 lipca 2006 r. /Wynik

Informacja ogłoszona dnia 2006-06-30 09:59:06 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,REALIZACJA KONCERTÓW ORAZ IMPREZY PLENEROWEJ DNI ŻAGANIA „JARMARK MICHAŁA” POD WZGLĘDEM ARTYSTYCZNYM.
1. Adres strony internetowej
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, lub za pośrednictwem poczty.
2.Przedmiot zamówienia publicznego.
Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje: CPV 92000000-1
Realizację koncertów oraz imprezy plenerowej Dni Żagania „Jarmark Michała” pod względem artystycznym na podzamczu Żagańskiego Pałacu Kultury w Żaganiu w okresie od:
. dnia 15 września 2006 r. od godziny 17.00 do godziny 01.00 dnia następnego,
. dnia 16 września 2006r. od godziny 14.00 do godziny 01.00 dnia następnego,
. dnia 17 września 2006r. od godziny 14.00 do godziny 22.00.
Zakres usługi obejmuje w szczególności:
. dyskoteki plenerowe, zespoły muzyczne biesiadne i supportujące gwiazdy turnieje, konkursy, rywalizacje sportowe,
. konferansjerkę na wszystkie dni imprezy,
. dwie sceny w tym jedną z techniką estradową zgodną z wymaganiami zespołów, z płotkami do ochrony sceny, światło, dźwięk, akustyków- na cały czas trwania imprezy,
Wykonawca zapewnia występ zespołów gwiazd z propozycją ma każdy dzień:
. w pierwszy dzień /piątek/: BUDKA SUFLERA lub MANNAM lub KAYAH lub MARYLA RODOWICZ
. w drugi dzień /sobota/: KOMBI lub WILKI lub DŻEM lub DE MONO. w trzeci dzień /niedziela/: propozycja Wykonawcy
Ponadto Wykonawca zapewnia:
. biesiadną hale namiotową o wymiarach 30m x30m
. 6-7 minutowy pokaz sztucznych ogni
. skoki na bungee
. atrakcje dla dzieci i dorosłych
. opłatę dla ZAIKS-u
. całodobową ochronę osób i mienia podczas trwania imprezy /związaną ze sceną/
3. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie 15 września 2006 r. od godziny 17.00
zakończenie 17 września 2006 r godzina 22.00
5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych
b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.2.lit.c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.
5.8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z Wykonawców.
5.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:
ceny - 60 %.
inne kryterium - dodatkowe atrakcje proponowane przez Wykonawcę
/imprezy towarzyszące/ - 40%
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -----------------------------------------100 pkt x 60 %
cena badanej oferty brutto

Kryterium – dodatkowe atrakcje
Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Po 10 pkt. za każdą dodatkową atrakcję.
Maksymalna ilość punktów jaką możne Wykonawca uzyskać – 100 pkt.
Dodatkowe atrakcje = ilość przyznanych punktów x 40%

8. Miejsce i termin składania ofert.
8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 7 lipca 2006 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona:
,,Realizacja koncertów oraz imprezy plenerowej Dni Żagania „Jarmark Michała pod względem artystycznym,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 lipca 2006 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
*******
Uwaga: proszę zwracać uwagę na bieżące zmiany Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

ZP-341-20-2006
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro.
1. Zamawiający: Gmina Żagań o statusie miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań REGON : 00010000526794 NIP:924-10-00-673 Telefon:068 477-10-40 faks: 068 477-10-17 e-mail:
2. Przedmiot zamówienia: REALIZACJA KONCERTÓW ORAZ IMPREZY PLENEROWEJ DNI ŻAGANIA „JARMARK MICHAŁA” POD WZGLĘDEM ARTYSTYCZNYM
3. Tryb postępowania: Postępowanie prowadzono w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbyło się w dniu 14 lipca 2006 r. o godzinie 11.10 w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań. Do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę. 5. Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 1 wykonawca.
6. Wykonawcy wykluczeni : Z postępowania wykluczono 0 wykonawców.
7. Oferty odrzucone: Odrzucono 0 ofert.
8. Oferta najkorzystniejsza Na podstawie streszczenia oceny i porównania złożonych ofert wybrano ofertę : nr 1, złożoną przez : Agencję Artystyczną PIANOFORTE ul. Pomorska 4/4, 68-100 Żagań. Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił ważną ofertę nie podlegającą odrzuceniu, z ceną o wartości brutto 189.000,00 zł. Oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-06-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-06-30 09:58:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-06-30 09:59:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-06-30 09:59:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5866 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony